Scratch 2
Să învățăm Scratch!
Rezumat chestionar
0 din 10 întrebări finalizate
Întrebări:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Informații

Dacă vrei să-ți salvezi punctele câștigate și să apari în topurile Kidibot, trebuie să fii logat(ă). Creează-ți aici un cont sau loghează-te.
Great! To see your results, you must create your Kidibot FREE account (or login here ). This way, you’ll not loose the points you won for this quiz.
Ai finalizat deja chestionarul mai înainte. De aceea nu-l poți relua.
Chestionarul se încărcă...
Trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a începe chestionarul.
Trebuie să termini următorul chestionar pentru a începe acest chestionar:
Rezultate
0 din 10 întrebări au răspunsuri corecte
Durată de răspuns:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 din 0 de puncte posibile, (0)
Scor mediu |
|
Scorul tău |
|
Categorii
- Fără categorie 0%
-
-
Din păcate, nu ai răspuns corect de suficient de multe ori. Așa că nu ai primit nici un punct. Fii mai atent data viitoare.
Poz. | Nume | Introdus pe | Puncte | Rezultat |
---|---|---|---|---|
Tabelul se încărcă | ||||
Nicio dată disponibilă | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Cu răspuns
- Reia
-
Întrebarea 1 din 10
1. Întrebare
1 punctePentru a afișa un mesaj îaintea citirii unei variabile folosim blocul ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 2 din 10
2. Întrebare
1 punctePentru schimbarea imaginii unui personaj folosim categoria de blocuri ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 3 din 10
3. Întrebare
1 punctePentru redarea sunetelor folosim categoria de blocuri ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 4 din 10
4. Întrebare
1 puncteBlocul „răspuns” se află în categoria ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 5 din 10
5. Întrebare
1 puncteOperatorii aritmetici, relaționali și logici se găsesc în categoria ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 6 din 10
6. Întrebare
1 puncteStructura decizională (alternativă) are ... forme.Corect
Incorect
-
Întrebarea 7 din 10
7. Întrebare
1 punctePentru a scrie structura decizională (alternativă) folosim categoria ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 8 din 10
8. Întrebare
1 punctePentru operația de atribuire folosim blocul ”Setează” din categoria ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 9 din 10
9. Întrebare
1 punctePentru operația de scriere folosim blocul ...Corect
Incorect
-
Întrebarea 10 din 10
10. Întrebare
1 punctePentru declararea variabilelor folosim categoria de blocuri ...Corect
Incorect
Exemple de întrebări din quizul "Scratch 2"
- Pentru declararea variabilelor folosim categoria de blocuri ...
- Pentru a afișa un mesaj îaintea citirii unei variabile folosim blocul ...
- Pentru redarea sunetelor folosim categoria de blocuri ...