Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor
Acest quiz îşi propune identificarea şi descrierea metodelor de cercetare a nevoilor clienţilor care va permite ulterior, selectarea celor mai potrivite şi eficiente metode de investigare şi colectare a informaţiilor în cercetările de marketing.
Rezumat chestionar
0 din 10 întrebări finalizate
Întrebări:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Informații

Dacă vrei să-ți salvezi punctele câștigate și să apari în topurile Kidibot, trebuie să fii logat(ă). Creează-ți aici un cont sau loghează-te.
Great! To see your results, you must create your Kidibot FREE account (or login here ). This way, you’ll not loose the points you won for this quiz.
Ai finalizat deja chestionarul mai înainte. De aceea nu-l poți relua.
Chestionarul se încărcă...
Trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a începe chestionarul.
Trebuie să termini următorul chestionar pentru a începe acest chestionar:
Rezultate
0 din 10 întrebări au răspunsuri corecte
Durată de răspuns:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 din 0 de puncte posibile, (0)
Scor mediu |
|
Scorul tău |
|
Categorii
- Fără categorie 0%
-
-
Din păcate, nu ai răspuns corect de suficient de multe ori. Așa că nu ai primit nici un punct. Fii mai atent data viitoare.
Poz. | Nume | Introdus pe | Puncte | Rezultat |
---|---|---|---|---|
Tabelul se încărcă | ||||
Nicio dată disponibilă | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Cu răspuns
- Reia
-
Întrebarea 1 din 10
1. Întrebare
1 puncteDin categoria surselor primare de informaţii utilizate în cercetarea de marketing fac parte:Corect
Incorect
-
Întrebarea 2 din 10
2. Întrebare
1 puncteCercetările de marketing care nu se repetă în timp şi se organizează cu prilejul unor evenimente importante este un tip de cercetare:Corect
Incorect
-
Întrebarea 3 din 10
3. Întrebare
1 puncteDupă locul desfăşurării lor, cercetările de marketing pot fi:Corect
Incorect
-
Întrebarea 4 din 10
4. Întrebare
1 puncteCercetările care urmăresc realizarea unor previziuni pe termen scurt, mediu sau lung ale fenomenelor de marketing sunt cercetări:Corect
Incorect
-
Întrebarea 5 din 10
5. Întrebare
1 punctePunctul de plecarea în procesul de culegere a informaţiilor în cadrul oricărui tip de cercetare de marketing îl constituie:Corect
Incorect
-
Întrebarea 6 din 10
6. Întrebare
1 puncteO metodă de cercetare în care purtătorii informaţiilor nu participă conştient şi voluntar este:Corect
Incorect
-
Întrebarea 7 din 10
7. Întrebare
1 puncteCercetarea de marketing ce are drept scop identificarea coordonatelor unui fenomen de marketing pentru mai buna înţelegere a acestuia este o:Corect
Incorect
-
Întrebarea 8 din 10
8. Întrebare
1 puncteCercetarea descriptivă urmăreşte:Corect
Incorect
-
Întrebarea 9 din 10
9. Întrebare
1 puncteAtunci când studiem sursele statistice, informaţiile trebuie să fie în primul rând:Corect
Incorect
-
Întrebarea 10 din 10
10. Întrebare
1 puncteDupă obiectivul urmărit, cercetările de marketing pot fi:Corect
Incorect
Exemple de întrebări din quizul "Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor"
- După locul desfăşurării lor, cercetările de marketing pot fi:
- Cercetarea de marketing ce are drept scop identificarea coordonatelor unui fenomen de marketing pentru mai buna înţelegere a acestuia este o:
- Cercetarea descriptivă urmăreşte: