Algoritmi și jocuri
Informatica si TIC – Clasa a V-a
Manual Ed. Litera
Rezumat chestionar
0 din 9 întrebări finalizate
Întrebări:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
Informații

Dacă vrei să-ți salvezi punctele câștigate și să apari în topurile Kidibot, trebuie să fii logat(ă). Creează-ți aici un cont sau loghează-te.
Great! To see your results, you must create your Kidibot FREE account (or login here ). This way, you’ll not loose the points you won for this quiz.
Ai finalizat deja chestionarul mai înainte. De aceea nu-l poți relua.
Chestionarul se încărcă...
Trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a începe chestionarul.
Trebuie să termini următorul chestionar pentru a începe acest chestionar:
Rezultate
0 din 9 întrebări au răspunsuri corecte
Durată de răspuns:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 din 0 de puncte posibile, (0)
Scor mediu |
|
Scorul tău |
|
Categorii
- Fără categorie 0%
-
-
Din păcate, nu ai răspuns corect de suficient de multe ori. Așa că nu ai primit nici un punct. Fii mai atent data viitoare.
Poz. | Nume | Introdus pe | Puncte | Rezultat |
---|---|---|---|---|
Tabelul se încărcă | ||||
Nicio dată disponibilă | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Cu răspuns
- Reia
-
Întrebarea 1 din 9
1. Întrebare
1 puncteOperatorii sunt de mai multe tipuri:Corect
Incorect
-
Întrebarea 2 din 9
2. Întrebare
1 puncteProprietățile algoritmilor sunt:Corect
Incorect
-
Întrebarea 3 din 9
3. Întrebare
1 puncteDatele pot fi:Corect
Incorect
-
Întrebarea 4 din 9
4. Întrebare
1 puncteVariabilele sunt:Corect
Incorect
-
Întrebarea 5 din 9
5. Întrebare
1 puncteExpresiile se obțin cu ajutorul:Corect
Incorect
-
Întrebarea 6 din 9
6. Întrebare
1 puncteAlgoritmul reprezintă:Corect
Incorect
-
Întrebarea 7 din 9
7. Întrebare
1 puncteValorile intermediare necesare obținerii rezultatului se numesc:Corect
Incorect
-
Întrebarea 8 din 9
8. Întrebare
1 puncteConstantele sunt:Corect
Incorect
-
Întrebarea 9 din 9
9. Întrebare
1 puncteDatele cu care lucrează algoritmii sunt:Corect
Incorect
Exemple de întrebări din quizul "Algoritmi și jocuri"
- Proprietățile algoritmilor sunt:
- Datele pot fi:
- Operatorii sunt de mai multe tipuri: