Algoritmi
Rezolvarea pas cu pas a unei probleme – algoritmi
Rezumat chestionar
0 din 8 întrebări finalizate
Întrebări:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
Informații
Captain Spike wants to lead a Crocobets team to attack your school. Take him down! Dacă vrei să-ți salvezi punctele câștigate și să apari în topurile Kidibot, trebuie să fii logat(ă). Creează-ți aici un cont sau loghează-te.
Great! To see your results, you must create your Kidibot FREE account (or login here ). This way, you’ll not loose the points you won for this quiz.
Ai finalizat deja chestionarul mai înainte. De aceea nu-l poți relua.
Chestionarul se încărcă...
Trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a începe chestionarul.
Trebuie să termini următorul chestionar pentru a începe acest chestionar:
Rezultate
0 din 8 întrebări au răspunsuri corecte
Durată de răspuns:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 din 0 de puncte posibile, (0)
| Scor mediu |
|
| Scorul tău |
|
Categorii
- Fără categorie 0%
-
-
Din păcate, nu ai răspuns corect de suficient de multe ori. Așa că nu ai primit nici un punct. Fii mai atent data viitoare.
| Poz. | Nume | Introdus pe | Puncte | Rezultat |
|---|---|---|---|---|
| Tabelul se încărcă | ||||
| Nicio dată disponibilă | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Cu răspuns
- Reia
-
Întrebarea 1 din 8
1. Întrebare
1 puncteOrice schemă logică începe cu bloculCorect
Incorect
-
Întrebarea 2 din 8
2. Întrebare
1 puncteDatele numerice suntCorect
Incorect
-
Întrebarea 3 din 8
3. Întrebare
1 puncteNu este o proprietate a algoritmuluiCorect
Incorect
-
Întrebarea 4 din 8
4. Întrebare
1 puncteInstrucțiunea de scriere permiteCorect
Incorect
-
Întrebarea 5 din 8
5. Întrebare
1 puncteModalitatea de reprezentare a algoritmilor sub forma grafică prin utilizarea unor blocuri legate între ele prin săgețiCorect
Incorect
-
Întrebarea 6 din 8
6. Întrebare
1 puncteSchemă logică se încheie cu bloculCorect
Incorect
-
Întrebarea 7 din 8
7. Întrebare
1 puncteOperatorul Div sau / calculeazăCorect
Incorect
-
Întrebarea 8 din 8
8. Întrebare
1 puncteOperatorul care schimbă valoarea de adevăr a expresieiCorect
Incorect
Exemple de întrebări din quizul "Algoritmi"
- Datele numerice sunt
- Operatorul care schimbă valoarea de adevăr a expresiei
- Modalitatea de reprezentare a algoritmilor sub forma grafică prin utilizarea unor blocuri legate între ele prin săgeți




Piticii şi matematica (2) .
Panseluțe Altfel
Kylian Mbappe
Educaţie muzicală
Adunarea numerelor întregi – [3]
Matematica Picilor (5)
Împarte (2)….prietenie cu Kidibot !
VERBUL









